quinta-feira, 30 de novembro de 2017

Three's company, too - Marriage and polygamy. Trois est aussi une compagnie - Mariage et polygamie.

What I am feeling right now? Who am I? Why? Sometimes I feel so secure in the man in me, I just found him (myself) e he's gorgeous, a strong guy, many guys see me as interesting, even the straight ones. The girls are peculiarities. Some of them come, try me and leave, others call me suddenly, and I got an almost-pedophile crazy ex-girlfriend who lives to ~~~expose the truth~~~ about an old relationship I had with a boy, a friend of heart. She hates me until today for running away from her and being living in the same house with him since then, but it's not my fault, I just like the guy around me, he is fucking hilarious sometimes and other times he is dumb as fuck, what is funny too, for me, right? How he can live with such inocence, he is cool, but our ex-girlfriend in the past was living to hate and love him, and after our relationship she lives for hate both of us forever. Day of these days she saw us and start muggling and screaming obcenities in the streets, about our """top-bottom"""" game, what is hilarious too, but so deeply wrong and imature, she acts like a bully, and she knows he doesn't like the exposure of being bissexual for once or sometimes (when he is drunk), it's not a crime to need a moral judge to punish us eternally, he's sexuality is not a crime. She is a evil crazy demon, so patriarchal, treating us like her territory, trying to ashame us everything and put herself in some weird link with us, like we are slaves of her, the crazy pedophile who lives to eat young guys souls alive, she only tastes the 18 years old, no kidding, a horrible woman, she was with me because of my young face, but I'm a guy and I read her in her act. She hates me. Im trying to be her friend since then, because I still like her in some ways, but she hates me and treat us so bad (I'm not mistreated alone), but she always try desperately to convince people about our """""gay romance"""" (her ficticional crazy wrong interpretation of facts) and our lives by her side, as her dogs. She is that old alcoholic drunk who gives children some candy or hallucinating food to eat them alive every night. And what about my friend? I'm grateful with him forever, he helped me to survive and escape from her madness bullshit and harsh reality of being the ugliest evil hatred creature I've had ever knew in my entire life. And I am a man with almost 30 years old. She is a beast, Sphinx, esfinge, Babylon bitch of hell bitching even in my girlfriends pictures or living for the sake of gossip. Hate her now, but I forgive and forgot her wrongdoings cause I'm no judge to judge her disgrace. Poor soul. God have mercy of these specific devil. You guys doesn't have a glimpse of her tricks of death. And now she will never know how in love I am with a guy who doesn't want to know me. He was just for one night and broke my heart, as the others girlfriends I had in the same period too... She lives in her past. But her past is my past too, and that past was a polygamic. I was happy when our threesome relationship was functional.

***

Ce que je ressens maintenant? Qui suis je? Pourquoi? Parfois, je me sens tellement en sécurité dans l'homme en moi, je viens de le trouver (e homme en moi) e il est magnifique, un gars fort, beaucoup de gars me voir aussi intéressant, même les hétéros. Les filles sont des particularités. Certains d'entre eux viennent, essayent moi et partent, d'autres m'appellent soudainement, et j'ai un pédophile fou et ex-petite amie qui vit pour ~~~ exposer la vérité ~~~ sur une vieille relation que j'avais avec un garçon, un ami de coeur. Elle me déteste jusqu'à aujourd'hui pour l'avoir fui et vivre dans la même maison avec lui depuis, mais ce n'est pas de ma faute, j'aime juste le gars autour de moi, il est parfois hilarant et d'autres fois il est aussi bête que putain, ce qui est drôle aussi, pour moi, non? Comment il peut vivre avec une telle inocence, il est cool, mais notre ex-petite amie dans le passé vivait pour le détester et l'aimer, et après notre relation, elle vit pour nous détester tous les deux pour toujours. Le jour de ces jours elle nous a vus et a commencé à crier des obcénités dans les rues, à propos de notre supposé jeu sexuel actif-passif, ce qui est hilarant aussi, mais si profondément faux et immature, elle agit comme un tyran, et elle sait qu'il n'aime pas l'exposition d'être bissexuel pour une fois ou parfois (quand il est ivre), ce n'est pas un crime d'avoir besoin d'un juge moral pour nous punir éternellement, sa sexualité n'est pas un crime. Elle est un démon fou et diabolique, tellement patriarcale, nous traitant comme son territoire, essayant de nous rassasier de tout et de nous mettre dans un étrange lien avec nous, comme nous sommes des esclaves d'elle, le pédophile fou qui vit pour manger de jeunes âmes en vie, elle n'a que le goût des 18 ans, sans blague, une femme horrible, elle était avec moi à cause de mon jeune visage, mais je suis un mec et je l'ai lu dans son numéro. Elle me déteste. J'essaie d'être son amie depuis, parce que je l'aime toujours à certains égards, mais elle me déteste et nous traite si mal (je ne suis pas maltraitée seule), mais elle essaie toujours désespérément de convaincre les gens de notre romance homossexuele (ficticional folle interprétation erronée des faits) et nos vies à ses côtés, comme ses chiens. Elle est cette vieille ivrogne alcoolique qui donne aux enfants des bonbons ou des aliments hallucinants pour les manger vivants tous les soirs. Et pour mon ami? Je lui suis reconnaissant pour toujours, il m'a aidé à survivre et à échapper à ses conneries de folie et à sa dure réalité d'être la créature la plus laide et méchante de la haine que j'ai jamais connue de toute ma vie. Et je suis un homme avec près de 30 ans. Elle est une bête, Sphinx, esfinge, Babylone salope de l'enfer chiant même dans mes photos de copines ou vivant pour des potins. Je la déteste maintenant, mais je pardonne et oublie ses méfaits parce que je ne suis pas un juge pour juger sa disgrâce. Pauvre âme. Dieu aie pitié de ces démons spécifiques. Vous n'avez pas un aperçu de ses ruses de mort. Et maintenant, elle ne saura jamais comment je suis amoureux d'un mec qui ne veut pas me connaître. Il était juste pour une nuit et a brisé mon coeur, comme les autres copines que j'ai eu dans la même période aussi... Elle vit dans son passé. Mais son passé est aussi mon passé, et ce passé était un polygamique. J'étais heureux quand notre relation à trois était fonctionnelle.


go for a beer young boy, you deserve it.


***
Please make a donation. I live in the third world and to continue any work, writing and artistic production, videos or images, I need your financial engagement to not end up in one of the mass exploitation factories of the Brazilian market dictatorship. Please!!!!! Any value counts, 50 reais (12,5 $) is little out there but it makes a big difference here.


Em moeda €€€ EURO:


Em moeda $$$ DOLLAR:


Em moeda nacional R$:

Conta corrente:
Ag: 8351
cc: 15578-6


****

Mes motivations, vive la liberté!

Nenhum comentário:

Postar um comentário